ADSOLUTE DIGITAL AGENCY
PINTEREST MARKETING
PINTEREST MARKETING
PINTEREST MARKETING
Μοιραστείτε ιδέες
Το Pinterest είναι σχεδιασμένο για να προβάλλονται καινοτόμες ιδέες και πληροφορίες μέσα από εικόνες, GIFs και video. Σύμφωνα με τα στατιστικά του 2017, η πλατφόρμα του Pinterest έφτασε τα 200.000.000 μηνιαίους ενεργά χρήστες θέτοντάς το ως έναν από τους καλύτερους τρόπους να αναδειχθείς και να προβάλεις το περιεχόμενό σου στα social media.
Pinterest profile ως γεννήτρια ευκαιρίας
Γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, δημιουργούμε περιεχόμενο το οποίο ενδιαφέρει και εντοπίζει συναφείς χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Με την σωστή προβολή του περιεχομένου της επιχείρησής σας, σας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσετε μια ιογενή τάση όπου θα απλώσει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη κινητικότητα του Pinterest profile σας, κάτι το οποίο όπως και όλα τα social media βοηθάει δραματικά την οργανική ανάπτυξη των social media profile σας ως σύνολο και κατά συνέπεια την μεγαλύτερη κινητικότητα του κοινού σας, στο site σας.
Pinterest profile ως γεννήτρια ευκαιρίας
Γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, δημιουργούμε περιεχόμενο το οποίο ενδιαφέρει και εντοπίζει συναφείς χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Με την σωστή προβολή του περιεχομένου της επιχείρησής σας, σας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσετε μια ιογενή τάση όπου θα απλώσει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη κινητικότητα του Pinterest profile σας, κάτι το οποίο όπως και όλα τα social media βοηθάει δραματικά την οργανική ανάπτυξη των social media profile σας ως σύνολο και κατά συνέπεια την μεγαλύτερη κινητικότητα του κοινού σας, στο site σας.
Κάντε ποιοτικά Pin για καλύτερη απόδοση
Το Pinterest όντας μια σημαντική πηγή κυκλοφορίας για το site σας, πρέπει να χειρίζεται με μεγάλη προσοχή για την επίτευξη ποιοτικότερης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Καταλαβαίνοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε μπορούμε να δημιουργήσουμε στοχευμένες καμπάνιες για να το εκλύσουμε και να έχουμε μια επιτυχημένη εμπορική επιτυχία. Συνδυάζοντας όλα τα προαναφερθέντα δημιουργούμε ένα μακροχρόνιο δεσμό μεταξύ πελάτη – επιχείρησης ανεβάζοντας έτσι το ενδιαφέρον του website σας στα ῞μάτια῞ της μηχανής αναζήτησης, κάνοντας το αυτομάτως οργανικά πιο επιτυχημένο.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per View (CPV)
Το κόστος ανά προβολή βίντεο. Ο όρος χρησιμοποιείται στο Video Marketing και σχετίζεται με το κόστος που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης ενός site βλέπει ένα διαφημιστικό βίντεο.
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Conversion
Η μετατροπή. Ο στόχος που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος και είναι συνήθως αγορά ενός προϊόντος ή μια άλλη ενέργεια για την οποία πραγματοποιεί τις διαφημίσεις.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Bids
Το ποσό που ορίζει ο διαφημιζόμενος για κάθε κλικ πάνω στη διαφήμισή του. Συνηθίζεται κυρίως στο Google Adwords όπου το bid εξαρτάται ανά λέξη στόχευσης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Paid Traffic
Η διαφημιστική επισκεψιμότητα που κερδίζουμε από τη μηχανή αναζήτησης πληρώνοντας για διαφημίσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά μέσω του Google Adwords.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
SEO (Search Engine Optimization)
Το SEO είναι μια σειρά από διαδικασίες που εκτελούμε εντός και εκτός της ιστοσελίδας μας προκειμένου να γίνει πιο φιλική στη μηχανή αναζήτησης και να έχουμε καλύτερο ranking (κατάταξη) στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
FAQ
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00