ADSOLUTE DIGITAL AGENCY
LINKDEDIN MARKETING
LINKDEDIN MARKETING
LINKDEDIN MARKETING
Το LinkedIn ως social media δικτύωσης επιχειρήσεων
Το Linked in έχει εδραιωθεί ως η μεγαλύτερη ιστοσελίδα δικτύωσης επιχειρήσεων στον κόσμο. Με την χρήση του μπορείτε να συνδεθείτε με άλλους χρήστες όπου αναζητούν εργασία, να δημιουργήσετε επαγγελματικό προσωπικό και να φτιάξετε πελατολόγιο. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πάνω από 500.000 LinkedIn χρήστες βρίσκονται στην Ελλάδα.
Διαφήμιση στο LinkedIn
Όσο η οργανική ανάπτυξη έχει πολύ σημαντικό ρόλο στο digital marketing, οι επι πληρωμή διαφημίσεις έχουν το προτέρημα της αμεσότητας των αναμενόμενων αποτελεσμάτων. Το LinkedIn Advertising είναι μια εξαιρετικά σημαντική τακτική για την επίτευξη του στόχου ανάπτυξης της προβολής του brand σας, περισσότερα clicks αλλά και την αύξηση των πιθανοτήτων να μετατραπούν οι προβολές σε πελάτες.
Διαφήμιση στο LinkedIn
Όσο η οργανική ανάπτυξη έχει πολύ σημαντικό ρόλο στο digital marketing, οι επι πληρωμή διαφημίσεις έχουν το προτέρημα της αμεσότητας των αναμενόμενων αποτελεσμάτων. Το LinkedIn Advertising είναι μια εξαιρετικά σημαντική τακτική για την επίτευξη του στόχου ανάπτυξης της προβολής του brand σας, περισσότερα clicks αλλά και την αύξηση των πιθανοτήτων να μετατραπούν οι προβολές σε πελάτες.
Βελτιστοποιημένες επιχειρήσεις -> +50% απόδοση
Για την βέλτιστη απόδοση της επισκεψιμότητας στο site σας αλλά και την μετατροπή του κοινού που έχουμε προσελκύσει σε πελατολόγιο, είναι αναγκαία η εναρμόνιση και η συνεργασία όλων των social media σας ως παρουσία και περιεχόμενο στη μηχανή αναζήτησης. Με το LinkedΙn σας δίνεται η ευκαιρία να πλησιάσουμε επιχειρήσεις και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να έρθουν σε συνεργασία με την επιχείρησή σας μεγιστοποιώντας τις ευκαιρίες για B2B αλλά και B2C.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per View (CPV)
Το κόστος ανά προβολή βίντεο. Ο όρος χρησιμοποιείται στο Video Marketing και σχετίζεται με το κόστος που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης ενός site βλέπει ένα διαφημιστικό βίντεο.
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Conversion
Η μετατροπή. Ο στόχος που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος και είναι συνήθως αγορά ενός προϊόντος ή μια άλλη ενέργεια για την οποία πραγματοποιεί τις διαφημίσεις.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Bids
Το ποσό που ορίζει ο διαφημιζόμενος για κάθε κλικ πάνω στη διαφήμισή του. Συνηθίζεται κυρίως στο Google Adwords όπου το bid εξαρτάται ανά λέξη στόχευσης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Paid Traffic
Η διαφημιστική επισκεψιμότητα που κερδίζουμε από τη μηχανή αναζήτησης πληρώνοντας για διαφημίσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά μέσω του Google Adwords.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
SEO (Search Engine Optimization)
Το SEO είναι μια σειρά από διαδικασίες που εκτελούμε εντός και εκτός της ιστοσελίδας μας προκειμένου να γίνει πιο φιλική στη μηχανή αναζήτησης και να έχουμε καλύτερο ranking (κατάταξη) στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
FAQ
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00