ADSOLUTE DIGITAL AGENCY
GOOGLE SEARCH
Google Ads (AdWords) Search Marketing
Google Ads (AdWords) Search Marketing
Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads (πρώην Google AdWords) είναι εργαλείο της Google το οποίο παρέχεται στους digital marketing specialists προκειμένου να δημιουργήσουμε την καλύτερη και αποδοτικότερη μέθοδο προβολής της ιστοσελίδας της εταιρείας σας στη Google με σκοπό την προσέγγιση του δυνατόν μεγαλύτερου ποιοτικού κοινού.
Ο σωστός συνδυασμός των επιλογών που μας προσφέρει το google ads, μπορεί να βοηθήσει με ηγετική διαφορά να προβληθεί η ιστοσελίδα σας έναντι των ανταγωνιστών.
Η adsolute είναι μια πρωτοποριακή στον συνδυασμό των μεθόδων προώθησης εταιρεία όπου εξειδικεύεται στο performance marketing.
Ανίχνευση και ευρετηρίαση
Αυτήν τη στιγμή, η Google χρησιμοποιεί ανιχνευτές ιστού για να οργανώσει πληροφορίες από ιστοσελίδες και άλλο δημόσια διαθέσιμο περιεχόμενο στο ευρετήριο της Αναζήτησης.
Ανίχνευση και ευρετηρίαση
Αυτήν τη στιγμή, η Google χρησιμοποιεί ανιχνευτές ιστού για να οργανώσει πληροφορίες από ιστοσελίδες και άλλο δημόσια διαθέσιμο περιεχόμενο στο ευρετήριο της Αναζήτησης.
Αλγόριθμοι αναζήτησης
Τα συστήματα κατάταξης της Google ταξινομούν τις εκατοντάδες δισεκατομμύρια ιστοσελίδες στο ευρετήριο Αναζήτησης, για να σας προσφέρουμε χρήσιμα και συναφή αποτελέσματα σε κλάσμα δευτερολέπτου.
Χρήσιμες απαντήσεις
Με περισσότερο περιεχόμενο και ευρύτερη ποικιλία στο διαδίκτυο από ποτέ άλλοτε, η Google φροντίζει να σας προσφέρει αποτελέσματα αναζήτησης σε ένα ευρύ φάσμα εμπλουτισμένων μορφών για να σας βοηθήσει να βρείτε γρήγορα τις πληροφορίες που ψάχνετε.
Χρήσιμες απαντήσεις
Με περισσότερο περιεχόμενο και ευρύτερη ποικιλία στο διαδίκτυο από ποτέ άλλοτε, η Google φροντίζει να σας προσφέρει αποτελέσματα αναζήτησης σε ένα ευρύ φάσμα εμπλουτισμένων μορφών για να σας βοηθήσει να βρείτε γρήγορα τις πληροφορίες που ψάχνετε.
Γιατί είναι σημαντικό το Google Search;
Το Google Ads Search είναι μια απο τις πιο αποδοτικές μεθόδους προβολής της ψηφιακής διαφήμισης που δημιουργούμε στην μηχανή αναζήτησης της Google.
Υπάρχουν 4 θέσεις διαφήμισης στην αρχή κάθε σελίδας και 3 θέσεις στο τέλος της κάθε σελίδας της Google.
Η 1η θέση διαφήμισης στην 1η σελίδα της Google παίρνει το 15% της κινητικότητας του keyword όπου αναζητήθηκε.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μπορέσει η ιστοσελίδα που θέλουμε να διαφημίσουμε στο Google Ads Search να μπορέσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των δυνατών περισσοτέρων χρηστών απο το κοινό το οποίο στοχεύουμε.
Θέλοντας να πετύχουμε ως minimum 2% conversion rate απο τις επισκέψεις όπου θα έχει το site μας, σε συνδιασμό με έναν ικανοποιητικό βαθμό πωλήσεων, θα χρειαστεί να φέρουμε στο site σας το maximum των ενδιαφερόμενων χρηστών.
Γιατί είναι σημαντικό το Google Search;
Το Google Ads Search είναι μια απο τις πιο αποδοτικές μεθόδους προβολής της ψηφιακής διαφήμισης που δημιουργούμε στην μηχανή αναζήτησης της Google.
Υπάρχουν 4 θέσεις διαφήμισης στην αρχή κάθε σελίδας και 3 θέσεις στο τέλος της κάθε σελίδας της Google.
Η 1η θέση διαφήμισης στην 1η σελίδα της Google παίρνει το 15% της κινητικότητας του keyword όπου αναζητήθηκε.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μπορέσει η ιστοσελίδα που θέλουμε να διαφημίσουμε στο Google Ads Search να μπορέσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των δυνατών περισσοτέρων χρηστών απο το κοινό το οποίο στοχεύουμε.
Θέλοντας να πετύχουμε ως minimum 2% conversion rate απο τις επισκέψεις όπου θα έχει το site μας, σε συνδιασμό με έναν ικανοποιητικό βαθμό πωλήσεων, θα χρειαστεί να φέρουμε στο site σας το maximum των ενδιαφερόμενων χρηστών.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per View (CPV)
Το κόστος ανά προβολή βίντεο. Ο όρος χρησιμοποιείται στο Video Marketing και σχετίζεται με το κόστος που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης ενός site βλέπει ένα διαφημιστικό βίντεο.
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Conversion
Η μετατροπή. Ο στόχος που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος και είναι συνήθως αγορά ενός προϊόντος ή μια άλλη ενέργεια για την οποία πραγματοποιεί τις διαφημίσεις.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Bids
Το ποσό που ορίζει ο διαφημιζόμενος για κάθε κλικ πάνω στη διαφήμισή του. Συνηθίζεται κυρίως στο Google Adwords όπου το bid εξαρτάται ανά λέξη στόχευσης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Paid Traffic
Η διαφημιστική επισκεψιμότητα που κερδίζουμε από τη μηχανή αναζήτησης πληρώνοντας για διαφημίσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά μέσω του Google Adwords.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
SEO (Search Engine Optimization)
Το SEO είναι μια σειρά από διαδικασίες που εκτελούμε εντός και εκτός της ιστοσελίδας μας προκειμένου να γίνει πιο φιλική στη μηχανή αναζήτησης και να έχουμε καλύτερο ranking (κατάταξη) στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
FAQ
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00