ADSOLUTE DIGITAL AGENCY
GOOGLE DISPLAY
Google Ads (AdWords) Display Marketing
Google Ads (AdWords) Display Marketing
Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads (πρώην Google AdWords) είναι εργαλείο της Google το οποίο παρέχεται στους digital marketing specialists προκειμένου να δημιουργήσουμε την καλύτερη και αποδοτικότερη μέθοδο προβολής της ιστοσελίδας της εταιρείας σας στη Google με σκοπό την προσέγγιση του δυνατόν μεγαλύτερου ποιοτικού κοινού.
Ο σωστός συνδυασμός των επιλογών που μας προσφέρει το google ads, μπορεί να βοηθήσει με ηγετική διαφορά να προβληθεί η ιστοσελίδα σας έναντι των ανταγωνιστών.
Η adsolute είναι μια πρωτοποριακή στον συνδυασμό των μεθόδων προώθησης εταιρεία όπου εξειδικεύεται στο performance marketing.
Σχετικά με το Δίκτυο προβολής Google
Το Δίκτυο προβολής Google μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε χρήστες, ενώ περιηγούνται στους αγαπημένους τους ιστοτόπους, δείχνουν στους φίλους τους ένα βίντεο YouTube, ελέγχουν τον λογαριασμό τους στο Gmail ή χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και εφαρμογές.
Σχετικά με το Δίκτυο προβολής Google
Το Δίκτυο προβολής Google μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε χρήστες, ενώ περιηγούνται στους αγαπημένους τους ιστοτόπους, δείχνουν στους φίλους τους ένα βίντεο YouTube, ελέγχουν τον λογαριασμό τους στο Gmail ή χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και εφαρμογές.
Όταν εμφανίζονται οι διαφημίσεις
Ενώ το Δίκτυο αναζήτησης μπορεί να προσεγγίσει χρήστες, όταν αυτοί ήδη αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες, το Δίκτυο προβολής μπορεί να σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή κάποιου χρήστη σε προηγούμενες φάσεις του κύκλου αγοράς. Μπορείτε να προβάλετε τις διαφημίσεις σας στους χρήστες προτού αρχίσουν να αναζητούν αυτό που προσφέρετε, κάτι που μπορεί να είναι σημαντικό για τη συνολική διαφημιστική στρατηγική σας. Μπορείτε, επίσης, να υπενθυμίσετε στους χρήστες αυτά που τους ενδιαφέρουν, όπως στην περίπτωση του επαναληπτικού μάρκετινγκ σε άτομα που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας.
Μετρήστε τα αποτελέσματα
Με το Google Ads, μπορείτε να υπολογίζετε τον βαθμό στον οποίο πετυχαίνετε τους στόχους σας. Δείτε ποιες ιστοσελίδες προβάλλουν τις διαφημίσεις σας, ποιες διαφημίσεις αποφέρουν τα περισσότερα κλικ και ποιοι ιστότοποι εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη αξία με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Μετρήστε τα αποτελέσματα
Με το Google Ads, μπορείτε να υπολογίζετε τον βαθμό στον οποίο πετυχαίνετε τους στόχους σας. Δείτε ποιες ιστοσελίδες προβάλλουν τις διαφημίσεις σας, ποιες διαφημίσεις αποφέρουν τα περισσότερα κλικ και ποιοι ιστότοποι εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη αξία με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Γιατί είναι σημαντικό το Google Display;
Σε ένα περιβάλλον υψηλών απαιτήσεων προβολής στο διαδίκτυο, το Google Display μας προσφέρει την δυνατότητα να προσεγγίσουμε τα μέγιστα στατιστικά προώθησης της διαφήμισής του site μας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Οι επιλογές να δικτυώσουμε την διαφήμισή μας δεν περιορίζονται καθώς υπάρχουν 7 διαφορετικοί τρόποι προώθησης και δεκάδες συνδυασμοί αναλόγως την αγορά.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Maximum Click Through Rate (CTR)
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων. Αν δηλαδή η διαφήμιση εμφανίστηκε 100 φορές και δέχθηκε 10 κλικ, τότε έχει 10% CTR. Ο όρος χρησιμοποιείται ως δείκτης ποιότητας και ενδιαφέροντος μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ο όρος χρησιμοποιείται στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost Per Click (CPC)
Το κόστος ανά κλικ. Το μοντέλο CPC χρησιμοποιείται στη διαφήμιση και ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν δεχθεί κλικ η διαφήμισή του. Θα πληρώνει δηλαδή, πχ. 0,15€ κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και όχι κάθε φορά που εμφανίζεται. Το μοντέλο διαφήμισης ονομάζεται PPC (pay per click). Το CPC είναι το βασικό μοντέλο πληρωμής στο Google Adwords αλλά και στο Facebook.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per Thousand (CPM)
Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Το μοντέλο CPM χρησιμοποιείται από τη διαφημιστική αγορά και τα μεγάλα site. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ποσό κάθε φορά η διαφήμισή του έχει 1000 impressions, δηλαδή 1000 εμφανίσεις, ανεξάρτητα αν την έχουν δει οι ίδιοι ή διαφορετικοί χρήστες.
Cost per View (CPV)
Το κόστος ανά προβολή βίντεο. Ο όρος χρησιμοποιείται στο Video Marketing και σχετίζεται με το κόστος που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης ενός site βλέπει ένα διαφημιστικό βίντεο.
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Cost per Acquisition (CPA)
Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).
Conversion
Η μετατροπή. Ο στόχος που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος και είναι συνήθως αγορά ενός προϊόντος ή μια άλλη ενέργεια για την οποία πραγματοποιεί τις διαφημίσεις.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Impressions
Οι εμφανίσεις μιας διαφήμισης. Πόσες φορές εμφανίστηκε μια διαφήμιση σε ένα μέσο.
Bids
Το ποσό που ορίζει ο διαφημιζόμενος για κάθε κλικ πάνω στη διαφήμισή του. Συνηθίζεται κυρίως στο Google Adwords όπου το bid εξαρτάται ανά λέξη στόχευσης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Organic Traffic
Η φυσική, οργανική, επισκεψιμότητα που δεν οφείλεται σε άμεση διαφήμιση. Organic στη μηχανή αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα που βρίσκονται φυσικά (ύστερα από SEO) στη μηχανή αναζήτησης.
Paid Traffic
Η διαφημιστική επισκεψιμότητα που κερδίζουμε από τη μηχανή αναζήτησης πληρώνοντας για διαφημίσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά μέσω του Google Adwords.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
Landing Page
Η σελίδα προσγείωσης σε μια διαφήμιση ή μια online προωθητική ενέργεια. Όταν ο διαφημιζόμενος κάνει κλικ πάνω σε μια διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η σελίδα ονομάζεται Landing Page της διαφήμισης.
SEO (Search Engine Optimization)
Το SEO είναι μια σειρά από διαδικασίες που εκτελούμε εντός και εκτός της ιστοσελίδας μας προκειμένου να γίνει πιο φιλική στη μηχανή αναζήτησης και να έχουμε καλύτερο ranking (κατάταξη) στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
SEM (Search Engine Marketing)
Υποενότητα του Internet Marketing που σχετίζεται με την προώθηση της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει το SEO και το Google Adwords ή άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες για μηχανές αναζήτησης.
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
Call us: (+30) 211 0197546 Email: info@adsolute.gr
FAQ
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 21:00